اخبار ایرانیان دبیاخبار دبیاخبار دبی فارسی

رئیس‌جمهور: ارزش‌های بخشش و همبستگی انسانی در جامعه امارات ریشه‌دار است

صاحب‌السمو شیخ محمد بن زاید آل نهیان، رئیس دولت، حفظه الله، از افرادی و مؤسسات که در سال 2023 به حمایت از برنامه‌ها و ابتکارات «هیئت مشارکت‌های اجتماعی – معاً» پرداخته‌اند، تقدیر کرد. این تقدیر به خاطر تلاش‌ها و مشارکت‌های آنان در تثبیت ارزش‌های خیر و بخشش انسانی و فعالیت‌های داوطلبانه، به‌ویژه تقویت فرهنگ همبستگی و پشتیبانی اجتماعی صورت گرفت که جزء ارزش‌های ریشه‌دار در جامعه امارات است.

در مراسم تقدیر که در قصر البحر در ابوظبی برگزار شد، صاحب‌السّمو شیخ محمد بن زاید آل نهیان رئیس دولت، حفظه الله، از تلاش‌ها و ابتکارات خیرخواهانه‌ای که افراد و مؤسسات ارائه کرده‌اند، ابراز قدردانی کرد. این تلاش‌ها تجسم بخش شیوه بخشش و فداکاری است که جامعه امارات به آن شناخته شده و به دیدگاه دولت در جهت تقویت سیستم یکپارچگی و همبستگی اجتماعی و تداوم آن کمک می‌کند.

سمو شیخ محمد بن زاید آل نهیان در این مراسم گفت که ارزش‌های بخشش و همبستگی انسانی در جامعه امارات ریشه‌دار است و افراد جامعه به اهمیت آن برای تقویت انسجام و ارتباطات اجتماعی ایمان دارند و آن را به‌عنوان یک فرهنگ پایدار در نسل‌های حال و آینده کاشته‌اند.

در این مراسم، سمو شیخ خالد بن محمد بن زاید آل نهیان، ولی‌عهد ابوظبی و رئیس شورای اجرایی ابوظبی، سمو شیخ حمدان بن زاید آل نهیان، نماینده حاکم در منطقه الظفرة، سمو شیخ حمدان بن محمد بن زاید آل نهیان، معاون رئیس دفتر ریاست جمهوری برای امور خصوصی، و سایر مقامات و مسئولان حضور داشتند.

در سال گذشته، افراد و مؤسسات مورد تقدیر، مشارکت‌های مالی و عینی به منظور حمایت از اولویت‌های اجتماعی و ابتکارات توسعه اجتماعی ارائه کردند که تحت نظر هیئت مشارکت‌های اجتماعی – معاً انجام شده است. این هیئت از زمان تأسیس خود در سال 2019، مبلغ 370.4 میلیون درهم اماراتی را به پروژه‌های اجتماعی اختصاص داده است که شامل بخش‌های بهداشت، آموزش، محیط زیست، زیرساخت‌ها و بخش اجتماعی می‌شود و بیش از 800 هزار نفر از این پروژه‌ها بهره‌مند شده‌اند.

دکتر مغير الخييلي، رئیس دائرة تنمية المجتمع – ابوظبی، تاکید کرد که رهبری خردمندانه به حمایت از بخش اجتماعی ادامه می‌دهد تا روند توسعه اجتماعی پایدار را ارتقاء دهد و نقشی مؤثر در بهبود کیفیت زندگی ایفا کند.

سلامة العمیمی، مدیر کل هیئت مشارکت‌های اجتماعی – معاً، نیز از حمایت و توجه بالای رهبری به برنامه‌ها و ابتکارات هیئت تقدیر کرد و بر ادامه همکاری با شرکای دولتی، خصوصی و مدنی برای ارائه راه‌حل‌های نوآورانه و پایدار تأکید کرد. وی افزود که هیئت با همکاری شرکای خود به هدایت مشارکت‌های مالی، عینی و داوطلبانه برای حمایت از ابتکارات اجتماعی پرداخته و تلاش می‌کند تا فرهنگ مسئولیت اجتماعی مشترک را تقویت کند.

محمد بن زاید:
. ابتکارات خیرخواهانه افراد و مؤسسات به دیدگاه دولت در جهت تقویت سیستم یکپارچگی و همبستگی اجتماعی و تداوم آن کمک می‌کند.

توئیتر دبی

www.dubaitwitter.com

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا